FSGS با فشار خون بالا و پدال ادم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان مایع اضافی می سازد تا در رگ های خونی برای بیماران مبتلا به FSGS، فشار خون بالا و ادم پدال ممکن است رخ دهد. در این مورد، بیماران باید برخی از داروها مانند مهارکننده های ACE و دیورتیک ها برای فشار خون بالا و ادم به طور فعال را. علاوه بر داروها، داروهای خانگی نیز برای کاهش این مشکلات مفید هستند.

1. محدود کردن مصرف مایعات و سدیم

وقتی کلیه ها می تواند مایع اضافی از بین بردن نیست، مایع اضافی و مصرف سدیم می تواند نه تنها افزایش بار بر روی کلیه ها، اما احتباس مایعات و فشار خون بالا نیز بدتر کند. یک رژیم غذایی کم سدیم نیاز بیماران روزانه برای محدود کردن مصرف سدیم خود را به 2 ~ 3 گرم. علاوه بر این، مصرف مایعات باید در خروجی ادرار شما بستگی دارد.

2. نوشیدن چای گیاهی

برخی از گیاهان طبیعی از اموال مدر است که می تواند کمک به تحریک کلیه ها به حذف بیشتر مایع، به منظور کاهش حجم خون و سهولت ادم پدال نشان داده اند. اگر شما به دنبال یک راه سالم برای کنترل مشکلات بهداشتی خود را می نوشند، شما می توانید دکتر آنلاین اجازه را به شما حق لذت بردن از گیاهان چای را.

3. نگاهی ماساژ

ماساژ یکی از روش های درمانی سنتی طب چینی معمولا در بیمارستان ما استفاده می شود. حرفه ای پزشکی می توانند برای بهبود گردش خون و از بین بردن ماساژ احتباس بیمار است. سپس مناطق تحت تاثیر احتباس مایعات، به عنوان ادم پدال را می توان به طور موثر کاهش داد.

4. پا حمام

این درمان طبیعی نه تنها برای کاهش ادم پا و فشار خون بالا است، اما وضعیت سلامت عمومی بیمار نیز ترویج است. اگر شما اتفاق می افتد به این مشکلات، آن را به حداقل سه بار حمام پا در هفته پیشنهاد شده است. بهتر است برای قرار دادن برخی گیاهان در وان پای خود را، و این گیاهان می تواند کمک به فعال گردش خون، گسترش عروق خونی، و غیره.

اینها برخی از داروهای خانگی که می تواند فشار خون بالا و ادم پدال برای بیماران مبتلا به FSGS کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید یک پیام زیر ترک یا به طور مستقیم با ما تماس بگیرید.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1964.html





:: برچسب‌ها: FSGS، FSGS علامت ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: